receptek, fotók, utazgatások

Finomságok Frú Konyhájából

Finomságok Frú Konyhájából

Metropol

2015. április 24. - BBFruzsi





Kissebb (nagyobb) kihagyás után, most úgy döntöttem arculatot váltok, ennek oka, hogy életmódot váltottam, erről olvashattok itt a Szupernő profilomon. Lesznek receptek és fotók, viszont egészségesebb kímélőbb változatok, mint eddig :)

Ma megjelent egy régebbi (amúgy a blogom már megjelent) receptem és fotóm a Metropol konyha rovatában.

#repost

Jöhet egy kis nasi -mondjuk a tévézéshez- ami még egészséges is? Mi annyira szeretjük! Azt azért hozzáteszem, amikor először kóstoltam az avokádókrémet egy ismerősnél nem nagyon tetszett, nem igazán volt ízesítve és kissé olyan érzésem volt, mintha fűbe haraptam volna. Ez a változat még soha nem vallott kudarcot nálunk, bár ízlések és pofonok, tényleg nagyon sokféleképpen el lehet készíteni, én mondjuk így szeretem a legjobban, akár  a reggeli pirítós kenyérre kenve, akár csak elnyammogni vele mártogatósként egy kis tortilla chipshez, vagy a házi tortillához.... Mmmm... :)) 

A receptet megtaláljátok a Metropol mai számában, illetve egy korábbi bejegyzésemben itt a blogon :)



A bejegyzés trackback címe:

https://gombocarthur.blog.hu/api/trackback/id/tr678661640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása