receptek, fotók, utazgatások

Finomságok Frú Konyhájából

Finomságok Frú Konyhájából

egy kis india

2013. március 10. - BBFruzsi

Ez a  recept a  februári GoodFood-ból származik, ezt alakítottam kicsit át, szombaton készítettem ebédre,  sajnos ezekre a fotókra nem  vagyok annyira büszke... kicsit kapkodtam velük, mert már kopogott a szemünk az éhségtől... Gondolkoztam is rajta, hogy felrakjam-e ide a blogra, de annyira ízlett a végkifejlet, hogy muszáj volt... Nézzétek el, hogy ezek most nem a legjobb fotók.


Alapjáraton én nem vagyok egy nagy fűszermániás, mármint félreértés ne essék, mértékkel mindent fűszerezek, de sosem esek túlzásokba és... főleg az indiai fűszerektől ódzkodom, vagyis eddig ezt tettem, de most rájöttem, hogy ez inkább egy kis gyerekes finnyásság lehetett, mint nemszeretemség. :) Ez is egy abszolút egyszerű, könnyű ebéd vagy vacsi receptje, pikk-pakk elkészül, mégis laktató és fincsi. Na de ennyit a rizsáról, itt a recept! 


Csirke tikkanyárs  uborkás salátával

- 150 g joghurt
- 2 ek. currypor
- 2-3 gerezd fokhagyma
-  4 csirkemell filé kockára vágva
- 250 g koktélparadicsom
- 4 teljes kiőrlésű csapati
- fél kígyóuborka
- 1 fej lilahagyma
-  1 citrom leve
- 5 dkg madársaláta
- só, bors 


A hurkapálcikákat beáztattam hideg vízbe, és állni hagytam benne kis ideig. A curryport összekevertem a joghurttal, fokhagymapréssel összetörtem a fokhagymákat, hozzáadtam a joghurthoz, sóval, borssal ízesítettem. A csirkemellet kockákra vágtam, majd beletettem a joghurtos pácba, és kb. fél órán keresztül benne hagytam, hogy jól magába szívja az ízt. Egy salátás tálban összekevertem a felszeletelt uborkát, hagymát, és salátát, majd meglocsoltam a citrom levével, és sóval ízesítettem. A felesleges pácot lecsöpögtettem a húsról, és ráhúztam a hurkapálcikákra a  kockákat a koktélparadicsomokkal felváltva. Előmelegített grillsütőben 15-20 percig sütöttem, közben időnként megforgattam, hogy minden oldala szépen megpiruljon. Mikor elkészült a csapattival és a salátával tálaltam.


Már készülök a következő bejegyzésre, amit szerintem szerdán tudok megvalósítani, mert addig ismét Pécsett leszek. Azok a fotók ígérem sokkal kívánatosabbak lesznek, addig érjétek be ezekkel! Tényleg megéri elkészíteni, mert nagyon finom! :)


A bejegyzés trackback címe:

https://gombocarthur.blog.hu/api/trackback/id/tr928661686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása