receptek, fotók, utazgatások

Finomságok Frú Konyhájából

Finomságok Frú Konyhájából

ciao italia

2013. március 18. - BBFruzsi
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele de nálam a hétfő = kevés idő, rohanás, gyors ebéd összedobása. Szégyen gyalázat, de valamikor annyira rohanósra sikeredik, hogy csak egy zacskós porszósz és egy csomag tészta jöhet szóba. Ezt most megelégeltem és elkészítettem egy házi nemzacskós szószt a spagettihez. :)
Sokkal finomabb, nem kertül sokkal több időbe - kb fél óra volt mindennel együtt- és legalább tudom mit eszem, na meg ha már van egy gasztroblogom, ennyire legyek már igényes arra, hogy mit eszem.


Krémes spagetti sonkával, gombával 

- 300 g spagetti tészta
- 3 szál újhagyma
- 300 g csiperke gomba
- 2 gerezd fokhagyma
- 200 g natúr krémsajt
- 100 g füstölt sonka
- kevés olaj
- 15-20 friss bazsalikomlevél
  - kevés reszelt parmezán sajt
  -só, bors



A tésztát kifőztem, majd a főzővizét leszűrtem és egy keveset félretettem belőle. Egy serpenyőben felforrósítottam az olajat és kb 1-2 percig sütöttem benne az újhagymát, majd hozzáadtam az apróra vágott gombát, az összezúzott fokhagymát és felöntöttem 2 evőkanál vízzel, majd fedő alatt pár percig pároltam őket.  Ezután belekevertem a krémsajtot és az vékony csíkokra szeletelt sonkát, majd annyi főzővizet öntöttem hozzá, hogy mártás állagot kapjon. Végül  hozzáadtam a bazsalikomleveleket, sóztam borsoztam, majd beleforgattam a spagettit, és megszórtam a reszelt parmezánnal. Pár friss bazsalikomlevéllel díszítve tálaltam. Jó étvágyat! :)  




A bejegyzés trackback címe:

https://gombocarthur.blog.hu/api/trackback/id/tr118661680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása