receptek, fotók, utazgatások

Finomságok Frú Konyhájából

Finomságok Frú Konyhájából

egy kis laza lazaC

2013. április 03. - BBFruzsi
Először is megkésve, de minden kedves olvasómnak  boldog nyulat kívánok!  Az utóbbi időben ellustultam a blogolásban, de őszintén szólva nem is főztem- sütöttem, mert a szüleimnél töltöttük az ünnepeket és ilyenkor sonka reggeli, sonkaebéd, sonkavacsora,  süti süti hátán, na meg csokinyuszi; nagyjából ebből állnak az étkezések. :) A nagy húsvéti evészet után egy könnyű ebédre vágytunk, de folyton csak csirkézünk, így lett a választás hal.  Még konkrétabban lazac. 



Bár ha belegondolok annyira nem is konkrét, ami a kép alapján is kiderül. A recept egy korábbi GoodFoodból származik, bár másítottam rajta de ettől a recept még nem az én érdemem. Amúgy elég egyszerű, és finom, laktató de mégis egészséges és kalóriaszegény, bár nem mondanám, hogy éppen a legpénztárcakímélőbb amit valaha készítettem. 



Brokkolis lazacpogácsa salátával

Hozzávalók 2 fő részére

- 250 g burgonya

- 85 g brokkoli
- 100 g lazacfilé
- 1 citrom leve
- 3 ek. napraforgóolaj
- 50 g  madársaláta
- 50 g koktélparadicsom
- só, bors


A lazacfilét lassú tűzön borssal, sóval és egy  kevés citromlével gyöngyözésig főztem, majd mikor megfőtt leszűrtem és villával összetördeltem. A krumplit apró darabokra vágtam és sós vízben 8-10 perc alatt puhára főztem, a főzési idő utolsó 3 percében hozzáadtam a brokkolit is. Mikor elkészült leszűrtem és még pár percig fedő alatt hagytam állni a saját gőzében, ezután összetörtem és hozzáadtam a lazacot, a citrom levét sóztam, borsoztam. 4 pogácsát formáztam belőle majd serpenyőben kevés forró olajon megpirítottam mindkét oldalát 3-3 percig. Mikor elkészült salátával tálaltam. Jó étvágyat! 




A bejegyzés trackback címe:

https://gombocarthur.blog.hu/api/trackback/id/tr478661676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása