receptek, fotók, utazgatások

Finomságok Frú Konyhájából

Finomságok Frú Konyhájából

Almás ruccola saláta & chicken chips

2013. május 22. - BBFruzsi
Vannak olyan hétköznapok, amikor egyáltalán nincsen ötletem, hogy mi legyen az ebéd, a hűtő is kong az ürességtől,  ráadásul még a párom sincs itthon így nem is akarok nagy ügyet csinálni a főzőcskézésből, összedobok egy salátát valami könnyű husival. Tegnap még elég képlékeny volt mi legyen a menü, mivel a  este 10-kor  sikerült a boltba eljutni, - ahol a választék maga volt a borzalom, ezért még egy éjjelnappali zöldségest is be kellett iktatni -  szóval rögtönöznöm kellett. Ez született belőle. :)



Almás ruccola saláta & chicken chips (2 főre)

- 4-6 marék ruccola
- 2 szem alma
-  15 g fenyőmag
- 50 g feta sajt
- frissen reszelt szerecsendió

- 450 g csirkemell filé
- só, bors
- frissen reszelt szerecsendió
- kevés olívaolaj



A csirkemelleket megmostam, majd vékony szeletekre vágtam. Mindkét oldalát megsóztam, borsoztam, meghintettem frissen reszelt szerecsendióval, meglocsoltam egy kevés olívaolajjal, majd alufóliába csomagolva 180 fokra előmelegített sütőben 15 percig sütöttem. Ezután levettem róla a fóliát és újabb 10 percig sütöttem, hogy ropogósra és aranybarnára piruljon. A salátához az almát megmostam, felcikkeztem, a fenyőmagot szárazt serpenyőben kissé megpirítottam, majd a többi hozzávalóval összekevertem. Végül kevés szerecsendióval megszórtam az elkészült salátát. Pikk-pakk hami, ínycsiklandó ízkavalkáddal. Ajánlom mindenkinek!



A bejegyzés trackback címe:

https://gombocarthur.blog.hu/api/trackback/id/tr848661658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása