receptek, fotók, utazgatások

Finomságok Frú Konyhájából

Finomságok Frú Konyhájából

Mogyoróvajas cookies

2013. augusztus 13. - BBFruzsi
Először is tartozom nektek egy bocsánatkéréssel, amiért 2 hónapja nem jelentkeztem, de őszintén szólva semmi érdekes nem született a konyhámban, meleg van, ilyenkor nincsen kedvem (és szerintem ezzel nem vagyok egyedül) világot rengető dolgokba belevágni, kivéve ha vendégek jönnek, de olyankor viszont általában a dokumentációra nem marad idő. Ma megtört a jég, és mivel már nagyon régen vettem egy üvegnyi mogyoróvajat ami eddig a kamra polcán hevert, most készítettem belőle egy kis kiengesztelő sütit. A recept a Stahl magazinból való :)




Hozzávalók (45 darabhoz)

- 250 g finomliszt
- 1 teáskanál sütőpor
- 1 csipet só
- 110 g puha vaj
- 200 g cukor
- 150 g natúr mogyoróvaj
- 1 nagy tojás
- a golyók forgatásához +50 g cukor
- 200 g tejcsoki



Elkészítés

A sütőt előmelegítettem 180 fokra. A lisztet a sütőport és a sót egy tálban elkevertem. Egy közepes méretű edényben robotgéppel habosra kevertem a puha vajat, a mogyoróvajat és a cukrot, majd hozzáadtam a tojást, és tovább kevertem míg sima nem lett. Ezután  alacsonyabb fokozaton eldolgoztam a lisztes keverékkel. Mikor egyneművé vált kb. 2 cm-es golyókat formáltam a masszából és megforgattam a kristálycukorban. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem ( 2 nagy tepsiben férnek el kényelmesen) majd 10 perc alatt 180 fokon megsütöttem. Mikor elkészült még melegen mindegyik közepébe egy-egy kocka csokit nyomtam. Mikor elkészült rácsra téve hagytam teljesen kihűlni.






A bejegyzés trackback címe:

https://gombocarthur.blog.hu/api/trackback/id/tr528661654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása