receptek, fotók, utazgatások

Finomságok Frú Konyhájából

Finomságok Frú Konyhájából

DIY jégkrém

2016. április 25. - BBFruzsi

Ha visszajön a jó idő - már pedig muszáj lesz neki- már hamar lehet is összedobni ezt gyors, finom és egészséges házi jégkrémet. A bolti verziónál garantáltan egészségesebb, és az sem hátrány hogy biztosan tudjuk, mi kerül bele. A gyerekek is imádni fogják! Na hajrá! 

Meggyes és erdei gyümölcsös jégkrémek

Hozzávalók 6 pálcikás jégkrémhez

-2 db 125 g-os Görög joghurt (lehet natúr, de akár ízesített is)

-15 szem magozott meggy

-1 marék fagyasztott erdeigyümölcs

-pár csepp folyékony édesítőszer

Elkészítés

A joghurt felét elkevertem a fagyasztott erdei gyümölcsökkel majd hozzáadtam pár csepp édesítőszert és a fele jégkrémkészítőt megtöltöttem vele.

A meggyet botmixerrel összepépesítettem majd hozzáadtam a maradék joghurtot és pár csepp édesítőszert, beletöltöttem a maradék 3 jégkrémkészítő formába. Egy éjszakára fagyasztóba tettem.

A végletekig variálható, bármilyen gyümölcsből és joghurtból elkészíthető a recept, használhatunk még hozzá csokidarabokat vagy akár olvasztott étcsokival is beboríthatjuk néhány óra fagyasztás után a jégkrémeket (ezután még vissza kell tenni a mélyhűtőbe) 

12342314_859047204194057_6317593160375343855_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gombocarthur.blog.hu/api/trackback/id/tr68662038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása