receptek, fotók, utazgatások

Finomságok Frú Konyhájából

Finomságok Frú Konyhájából

Barbecue csirkemell ruccola salátával és eperszósszal

2013. június 14. - BBFruzsi
Sikeresen kitöröltem az előző bejegyzésemet ami igaz, csak egy kép volt, nem is tudom hányan láttátok, mindenesetre bosszantó. A cseresznye szedés utáni kép volt, valamikor visszatöltöm majd, erről ennyit. A mai  nagyon finomra sikeredett ebédünk és kevésbé jó illusztrációi, íme. A történet nem túl izgalmas, szerettem volna ruccolát enni, volt itthon eper, csirkemell és barbecue szószhoz minden. Kicsit improvizáltam és ez született. Mind a 10 ujjunkat megnyaltuk utána, érdemes kipróbálni, nem is túl időigényes, de annál finomabb.




Hozzávalók 2 főre

- 400 g csirkemell filé

- 2 maréknyi ruccola levél
- 250 g eper
- 4 szelet brie sajt
- 1 marék mandula

a barbecue szószhoz:

- 1 fej vöröshagyma
- 2 gerezd fokhagyma
- 2 ek. paripüré
- 1/2 dl fehérborecet
- 1/2 dl Worchester szósz
- 3 ek. barnacukor
- 1 dl olívaolaj
- só, bors



A szószhoz a hagymát apróra vágtam és az olívaolajon megdinszteltem. Hozzáadtam a többi hozzávalót, és addig főztem míg egynemű nem lett. Mikor kissé kihűlt összeturmixoltam botmixerrel, hogy ne maradjanak benne hagymadarabok. Megkentem vele a húsokat, majd 180 fokos előmelegített sütőben 30 percig sütöttem. Közben az eperszószhoz az epret összemixeltem (kb 6 szemet meghagytam a salátához). A brie-t fölkockáztam, a mandulát durvára vágtam, száraz serpenyőben megpirítottam. Összedobtam a saláta hozzávalóit, majd az elkészült húst az eperszósszal tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://gombocarthur.blog.hu/api/trackback/id/tr968661656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása