receptek, fotók, utazgatások

Finomságok Frú Konyhájából

Finomságok Frú Konyhájából

avokádókrém és házi tortilla

2013. március 16. - BBFruzsi
 Jöhet egy kis nasi -mondjuk a tévézéshez- ami még egészséges is? Mi annyira szeretjük! Azt azért hozzáteszem, amikor először kóstoltam az avokádókrémet egy ismerősnél nem nagyon tetszett, nem igazán volt ízesítve és kissé olyan érzésem volt, mintha fűbe haraptam volna. Ez a változat még soha nem vallott kudarcot nálunk, bár ízlések és pofonok, tényleg nagyon sokféleképpen el lehet készíteni, én mondjuk így szeretem a legjobban, akár  a reggeli pirítós kenyérre kenve, akár csak elnyammogni vele mártogatósként egy kis tortilla chipshez, vagy a házi tortillához.... Mmmm... :))



Avokádókrém

-1 db érett avokádó

- 3-4 szem koktélparadicsom
- 3 gerezd fokhagyma
- 50 g tömlős krémsajt
- só, bors

Az avokádót megmostam, félbevágtam, és kikanalaztam az érett húsát, majd egy kis tálban pépesre törtem. Hozzáadtam a megmosott kis cikkekre vágott koktélparadicsomot, a fokhagymapréssel összetört hagymát, 2 nagy csipet sót, egy kevés borsot, és a sajtot, majd jól összekevertem és kész is! :) Nem egy nagy ördöngösség, és ha jó helyen és időben keressük az avokádót, nem is olyan nagyon vészesen drága.



Házi tortilla

- 100 g kukoricaliszt
- 150 g finomliszt
- 1 tk. sütőpor
- 1 ek. olaj
- 150 ml langyos víz
- 1/2 tk. só

A liszteket összekevertem a sütőporral és a sóval, majd hozzáadtam az olajat és a langyos vizet. Ruganyos tésztát gyúrtam belőle majd letakarva hagytam pihenni 15 percet. Pihentetés után a tésztát 8 egyforma kis részre osztottam, majd egyenként kinyújtottam őket.( kb. 2-3mm vastag korongokat kell kapni)
Felforrósított serpenyőben zsiradék nélkül 1-1,5 perc alatt hirtelen megsütöttem mindkét oldalát. Jó nasizást mindenkinek!



A bejegyzés trackback címe:

https://gombocarthur.blog.hu/api/trackback/id/tr128661682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása